Subject: FW: Lepingu 16-00118/257 täitmistagatise tagastamise taotlus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 11:06:19 +0300

From: Heinla, Jaanus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 5:22 PM
To: Allan Toim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: lepingu 16-00118/257 täitmistagatise tagastamise taotlus

Tere, Allan!

Saadan Riigitee nr 2 (I niit) Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 25,448-26,943
kulumiskihi taastusremont täitmistagatise tagastamise taotluse.
Meievahelise lepingu nr 16-00118/257.

Palun edasta enda majas pädevale üksusele

Terv,

Jaanus Heinla

Sweco EST OÜ | Tallinn

Mobiiltelefon +372 5333 2113

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.sweco.ee> www.sweco.ee

Registrikood: 10633373 | Reg. Kontor: Tallin

 <https://www.sweco.ee/privaatsus-poliitika/> Sweco andmekaitsepõhimõtete
ja isikuandmete töötlemise kohta saad lugeda siit.